Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Müşterilerimiz en önemli varlık sebebimizdir.
Müşterilerimizden, tüm çalışanlarımızdan, tedarikçilerimizden, ürün ve hizmet dağıtım ağındaki paydaşlardan gelen her türlü şikâyet ve önerileri tarafsız bir şekilde kayıt altına alarak en kısa sürede sonuçlandırmaya, bu süreç içerisinde objektif, çözüm odaklı bir anlayış içerisinde, aynı ve benzer şikâyetlerin tekrarlanmaması için gerekli tedbirleri almaktadır.

Bu çalışmada her türlü bilgi gizlilik çerçevesinde ele alınmakta, yasalara ve kanunlara uymaktadır.
Politikamız için belirlemiş olduğumuz maddeler aşağıdaki şekildedir;

  1. Önyargısız
  2. Hızlı (çözümde)
  3. Tarafsız
  4. Ulaşılabilirlik
  5. Bilgilendirme (aralıklarla müşteriye bilgi verme)
  6. Güven
  7. Takip
  8. Belgelerin yazılı olması
  9. Memnuniyet
  10. Şeffaflık
  11. İletişim
  12. Samimiyet
  13. Dakiklik
  14. Yeterlilik
  15. Enerjik